Illutrations, Mi Terruño Expressions - wine labeling

Illustrations used in wine products label for Mi Terruño Winery and Vineyards Mendoza, Argentina.

Ilustraciones utilizadas para etiquetas de vino de Mi Terruño Bodegas y Viñedos, Mendoza, Argentina.









Some time ago I made two illustrated posters to promote the winery. Today these illustrations have been used for the image of Mi Terruño Expressions wine with great success!!! This product can be found in Miami and other US states. Congratulations for the winery!!
Tiempo atras realicé dos posters ilustrados para promocionar Bodega Mi Terruño. Hoy estas ilustraciones han sido utilizadas para la imagen del vino Mi Terruño Expresión, un nuevo producto de la bodega con gran exito! Este producto puede encontrarse en Miami y otras partes de Estados Unidos. Felicidades para la bodega!!!




Comments